Mot Växjö och den varma bastun

Nu drar jag till Växjö och firar in Hanna i sin nya lägenhet. Tror bestämt det blir lite bastubad framåt eftermiddagskvällen med. Nice. Vet att jag inte lagt upp någon blid på det jag köpte igår än. Men får be någon av tjejerna ta ett kort på mig sedan så ska ni få se den mycket färgglada tunikan jag införskaffat. I storlek 48 med.. för den som är intresserad. Va den minsta som fanns, men jag tyckte inte det gjorde ngt. Nu blev det nästan en klänning, och med ett skärp i midjan blir det riktigt fräsigt (inte ett ord jag använder ofta).


På bilden i mitten kan ni se mitt nya ärhönge.. Har satt en liten nyckel i flärpen där jag annars alltid har haft en pärla. Man måste ju variera sig lite.

// Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0