Mot A6 och ett renare hem

Ni skulle bara se hur det ser ut här hemma.. Och nej jag tänker inte ta kort och visa er, för jag vill inte att ni ska se. Det är verkligen ett bombnedslag i varje rum. Så idag är det storstädning på schemat. Längtar tills det är överstökat så man kan få pusta ut i en skinande ren lägenhet. Finns det ngn bättre känsla? Att bara sitta och känna hur fint man har det runt omkring sig. Livet blir så mycket enklare när allt är rent och iordningplockat faktiskt.

Men.. innan städning blir det en sväng till A6. Ska försöka leta upp något nytt, billigt och fint att ha på mig imorgon. Och så behöver vi nya dammsugarpåsar (fortfarande).. Var längesedan jag och Kriss gjorde ngt annat än att bara glo på tv ihop med. Så ska bli skönt att komma ibäg utanför lägenhetens väggar tillsammans... Sen så är jag sugen på McDonalds med (men säg inget till Laholm.. för hon tror att jag tänker vänta tills vi är i Kina med att äta på McDonalds)

// Tjing

Kommentarer
Postat av: Susanne

fuskis ;)

2010-03-19 @ 12:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0