Avatar

Ja den var bra.. Och shit vad coolt det är med 3D-bio.. Den första kvarten av filmen var det tydligen n¨got krångel med 3d-biten, men det viste inte vi i publiken om. Så jag satt mest och tänka.. "vad är det för coolt med det här", "ska det verkligen vara så här ansträngande att kolla på 3d?" och "nej, mina ögon är nog inte lämpade för 3d". Men så helt plötsligt så hände det något och edt BLEV verkligen 3d. Alla i sallongen klappade i händerna och sa för sig själva "jaha, är det så här det ska vara.. ", "vad coolt det blev, mycket bättre" och "jag tyckte väl att det var konstigt innan". Tur att maskinisten fixade felet för annars hade jag aldrig fått den coola upplevelsen jag fick nu ikväll. 3D is the shit!



Lång dag imorgon... Först skolan 08.00 till någon gång på eftermiddagen. Projekt hela dagen. Och sedan ska jag en sväng på stan för att köpa ny foundation. Sedan drar jag hem för att fixa mig inför kvällen och Laholms fest. Hon fyller 24 imorgon och det ska vi fira med förfest och kåren. Kul!

// 00.07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0