Tack för igår...

Igår var jag och Kriss hemma hos Linda och festade lite... Det var mycket trevligt. Vi följde aldrig med de andra ut till Slivers dock.. Dels för att Kriss skulle jobba idag och dels för att jag inte har några pengar att spendera på sånna saker som klubbentréer..

Idag har jag verkligen bara slappat... Suttit framför datorn och kollat på Schulman show-avsnitt. Men jag ska ta tag i mitt liv en aning nu. Ska fixa till mig lite och sen ska jag ner till kåren och städa köket.. Sånna saker som ingår när man är KUG:are (Kockar utan gränser).



Alfons ville vara med på kort sa han... Så här är han..

// Fruktsoda

Kommentarer
Postat av: hanna

Oj va stor han har blivit!!! :)

2010-01-17 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0