Cellprov

God morgon god morgon... Då har man varit och tagit sånt här cellprov. Så om någon månadg får jag reda på ifall jag har några cellförändringar.. Vilket jag inte hoppas, såklart! Lite nervigt är det allt. Däremot är det ju jätte bra att eventuell cancer upptäcks i tid. Så jag tycker alla som blivit kallade till cellprov bör göra det.. trots att det är frivilligt och trots att det är läskigt. Man kanske hellre vill leva oventandes. Men personligen tycker jag att detta är en bra grej..



Nu ska jag till skolan och diskutera utlandsstudier inför nästa år.. JAg och Laholm ska börja lite smått med utvecklingsprojektet med..

// Kåren på lördag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

cellprov och en bild av en isbrytare??????

hahahahahahahahaha

2010-01-22 @ 13:09:28
Postat av: Martha

Ja, jag måste ju bryta isen lite.. Känsligt ämne det där vet du.. :P

2010-01-22 @ 15:40:49
URL: http://marthapartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0