Animation

Första dagen i skolan sen det blev 2010 då.. Började dagen med att försova mig. Hörde aldrig klockan.. Men vaknade upp med ett ryck 08.43 och kände genast att något inte stod rätt till. 08.50 skulle jag nämligen möta Laholm utanför för att gemensamt gå till skolan. Jag lyckades... han bara borsta tänderna och ta på mig kläder. Men huvudsaken är ju att jag kom i tid.

Kursen vi började idag är Animation som designmedel och konstuttryck (tror jag den heter).. Det verkar bli en ganska rolig kurs. Eller jag hoppas det i alla fall... Göra animerad film är något som jag alltid velat testa nämligen.

Nu ska jag äta lunch och sen städa lite..
Kanske börjar jag skriva lite på den andra kursen jag läser med.. Nämligen utvecklingsprojekt. Kan berätta lite mer vad det innebär och vad jag har tänkt att göra i ett anat inlägg..

// Duns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0