What's hot

Inflyttningsfesten och kåren var över förväntan igår. Hade verkligen jätte kul... Tack alla mina vänner!

Fick ELLE förra helgen och då ingick trendbibeln för vår och sommar 2010.. Tänkte berätta för er vad som kommer bli modernt när solen börjar blir varmare:

Snickarbyxorna kommer tillbaka. Kommer ihåg när jag gick på låg- och mellanstadiet och det var modernt sist. Jag verkligen älskade att ha på mig hängslebyxor då. Om det kommer vara ett plagg som jag tänker införskaffa denna gången, det vet jag dock inte.


Magtröjan är också något som kommer tillbaka. Jag tycker det kan vara riktigt snyggt med magtröja ibland, till rätt outfit. Om jag fortsätter på friskis och svettis hela terminen och skippar att dricka mjölk precis innan användning av magtröja så kommer jag definitivt ha det på mig... Om jag vågar!


Jeansjackan har väl alltid varit modern. Men den kommer vara extra het i vår. Och om jag köper en ny vårjacka så får det nog ta och bli just en i jeanstyg. har du redan en snygg jeansjacka så kommer det vara hett med militärjack också. Gärna en med epoletter och medaljer för en mer äkta look.



Boddyn är här för att stanna ett tag till. Så om du inte redan har en så skaffa en.. För detta plagget kommer du kunna använda till vilken stil som helst; sportigt, chict eller tropiskt. Vad du helst vill.


Shortsen är inne även i sommar. Tack och lov för det då vi hoppas på en varm sommar. Och precis som vanligt är det ju kortare shorts desto bättre som gäller.


I sommar får du hänga in den lilla svarta i garderoben, för nu kommer det vara den lilla beiga som gäller.


Träskor kommer vara inne i sommar. Jag kommer inte köpa ett par. Det enda jag tänker på är hur ont det gär när man råkar slå emot en av sina fotknölar med träklacken på skon. Ont, ont, ont gör det... Tänker inte ens besvära mig med att leta upp bilder.

// Nu sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0