Spring in my mind

I lördags var det lite party här på pilgatan.. Det var mycket trevligt. Nu har dock en ny vecka dragit igång och den kommer vara fylld av skolarbete.. Om bara ca en månad är det mycket som skall vara färdigställt och  än är det mycket kvar att göra på diverse projekt. Saker skall fotas, fiskar skall animeras, tidningsuppslag skall formges och rapporter skall skrivas.. Lite smått panik redan måste jag säga...

Men trots allt detta jobb så skall jag/vi hinna med att ha kul också. På onsdag blir det inflyttingsfest t.ex. Skojsigt! Man måste ha kul för att orka med det som är mindre kul.. Eller hur!?!

Längtar till våren nu.. Är så förbannat trött på denna snö. Hellre snö än slask visserligen.. Men nej.. ge mig sol, grönt gräs och knoppande träd. Ge mig tunna jackor, linnen och bara ben...





// Give me spring now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0