So far so good

Joakim är här i veckan och hälsar på Kriss och mig. Mycket trevligt. Det var väldigt längesen vi träffade honom nämligen då han har varit Au Pair i New York i ett år. Så det är väldigt kul att umgås igen..

Vad har annars hänt i mitt liv kan man undra. Skolan har rullat på.. En animerad film har tagit sin början och en tidning (som jag berättat om) har börjat utformas. En hel del god mat har lagats (fotar recept till tidningen) och massa avsnitt av How I Met Your Mother har setts. Kårenbesök har det knapt blivit några förutom då jag jobbade i köket igår visserligen. Kinabiljetten är bokad och resestipendier skall sökas. Twinrix-spruta ett av två är tagen och nedräkningen till 6:e April har börjat. En hel del träning på F&S har gjorts och mer skall det bli... Annars rullar som sagt var det mesta på som vanilgt. Inga större förändringar i mitt liv med andra ord...

Och på lördag är det fest...



// Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0