Skolarbete på en lördag

Dags för utvecklingsprojekt... Vi ska ner till stan och försöka oss på lite produktfotografering. Inte roligt när det yr snö hela tiden. Men detta måste blir gjort.. så det är bara att trotsa vädret och ge sig ut i alla fall.

Ikväll blir det däremot lite mys.. Med pajbak och förhoppningsvis lite gott umgänge. Vad mer vi hittar på får vi se.. Melodifestivalen? Film? Bara en massa prat? Spel? Vi får se helt enkelt...


Kläder från JC om jag inte minns fel.. Snygga i alla fall..

// Bjäller-klang

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker också att den första är bäst...förstod att det var mycket i skolan eftersom att du inte kunde :) mitt lösenord skickar jag på sms när du vill. Haha jag tränar på tisdagar på kransmossen :) hihi och idag på lördagsidrotten ju! Så på torsdagar får man festa, speciellt om man har lov :) puss på dig...saknar dig men vi syns nästa helg!

2010-02-20 @ 15:32:20
URL: http://malibali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0