Här ska det fotas

Nu har jag och Laholm gett upp för idag. Drog från skolan vid 14.20.. Men vi var där redan vid 08.00, vilket vi har varit hela veckan. Så vi förtjänade att gå hem lite tidigare idag.

Nu ska jag packa det sista och sen kommer Matilda och hämtar oss och alla våra saker. Vi ska ha med oss hur mycket som helst hem. Ett pokerbord + markerväska, ett PS3 med både Singstar och Buzz, varsin väska, några spel, en kameraväska + stativ och min dator (tror jag ska ta med den i alla fall). Kaninerna får stanna hemma den här gången. Laholm ska se till dem lite då och då, så de har vatten och mat och så.

I skolan idag beställde jag en kamer.. Äntligen säger jag bara. Det är INTE en Canon Eos 450d som jag egentligen vill ha. Tyvärr så har jag inte råd med systemkamera än (kanske innan Mexico?). Men en vanlig liten digital kompaktkamera blev det.. Och det är bättre än ingen kamera alls. har verkligen saknat att kunna ta kort. Så nu kommer jag ta med mig den överallt.. nästan i alla fall.

NIKON Coolpix L20



// Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0