Påskafton

Igår tränade jag och mamma lite på egen hand eftersom F&S var stängt. Vi gick 11km och körde sedan lite styrka här hemma efteråt. Kom på återigen att jag glömt skriva upp hur mycket jag tränat... Kommer inte ihåg exakt vad jag tränat, men hur många gånger vet jag:

V. 11
3 gånger

V. 12
Intensiv
Gym
Medel
Ki-jympa

V. 13
Kommer nog tyvärr bara bli träningen från igår.
Men ska försöka boka in mig på ett cirkelgym på söndag kanske.

Idag är det bara tre dagar kvar tills vi sitter på flyget till Kina... Det närmar sig med stormsteg. Har inte fått någon resfeber än.. Men den kommer säkert på måndag då jag packar ner allt i väskan. Den kvällen kommer det nog vara svårt att sova..

Idag ska jag få mitt jår fixat. Både klippt och slingat. Det behövs. För just nu är det en blandning av orangest, rött, brunt, grönt och cendre... Låter inte så snyggt va? Det är det inte heller.. Men fint ska det bli.

Lilla vovven ligger bredvid mig här i sängen. Hon har sovit hos mig nästan hela natten. Hon vill helst ligga nära (vilket ni som känner mig vet att jag har stora problem med), gärna skeda eller knö sig ner mellan ens men så man får ha ett ben på varje sida om henne. Mycket mycket jobbigt... Men det är svårt att störa sig och bli irriterad på en så söt "liten" krulltott.

Hör att de tas fram brunsch där nere.. Är väl inte jätte sugen på mat just nu. Men lite får jag väl trycka i mig så jag blir pigg och kan orka med dagen. En kopp kaffe om inte annat...

// Glad påsk

Kommentarer
Postat av: emmaby

glad påsk, hjärtat! jag har så svårt att komma in på facebook (måste uppdatera datorn...) så jag skriver MILJONERS MILJARDER LYCKA TILL MED ÄVENTYRET här. finns det någon blogg/resedagbok som ni ska ha där man kan följa alla upptåg? pusskramlove

2010-04-03 @ 15:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0