Bara så ni vet

1. Luften är tjock i Peking. Det är så mycket avgaser och kol i luften att solen inte lyckas skina igenom ordentligt. Det finns nog inget som heter klarblå himmel i denna stad. Den är gråblå. Grusig i ögon och luftstrupe blir man med. Och snyter man sig är snoret svart som om man skulle varit på scoutläger i en vecka. Ganska äckligt faktiskt.

 

2. Barnen här går med rumpan bar. Ja alltså de har byxor, fast med hål i. Nästan som cowboy-byxor ser det ut. Det är tydligen för dyrt med blöjor så barnen springer runt och gör sina behov mitt på gatan eller över någon gatubrunn. Ser både kallt och ofräscht ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej här kommer länkar till de skor jag vill ha....om du hittar.



helst vill jag ha dessa-> med brittiska flaggan...



Om dom inte finns vill jag ha amerikanska flaggan...



Om du inte tycker någon av dom är fina eller någon av dom finns..kanske ett par fina lågavita converse...ska ha dom på studenten! du har bra smak och jag ska ha converse på studenten... :)



Länkarna kommer här:



http://cn1.kaboodle.com/hi/img/b/0/0/32/4/AAAAC6f_DKAAAAAAADJL5A.jpg



http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=5249825

2010-04-08 @ 21:12:22
Postat av: Malin

jag glömde skriva storlek på skorna.... det står såhär: men´s 3, wo´s 5, uk 3, eur 35, cm 22.0



Och så undrar jag om jag kan få ditt vin som du glömmde här! puss

2010-04-10 @ 13:27:03
URL: http://malibali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0