Det luktar soffpotatis

Igår var jag på Atlantis spa och fick massage.. underbart skönt. Idag har jag dock väldigt ont i musklerna där massösen knådade som mest. Hade en del knutar som förhoppningsvis är borta nu. Efter min massage utnyttjade jag och Kriss relaxen (han tränade på deras gym medans jag fick massage).. badade, bubblade, bastade och avnjöt en mixtallrik (grönsaker, nachos, korv, ost och dipp) och en massa citronvatten. Vi hade det jätte härligt helt enkelt.

På kvällen igår var det personalfest. Förfestade hemma hos Nilla och drog sedan ner till kåren för lekar och tävlingar vid 18.00. Mitt lag var självklart bäst (undra om vi vann?). Sedan bjöds det på pyttipanna. Baren var självklart öppen och dansgolvet likaså. Jag fick även utforska hur kåren-garedroben ser ut från insidan.. då man fick hänga upp sin jacka själv. Allt som allt var det en mycket trevlig kväll!

Idag bllir det nog en riktig slödag.. fattar inte ens varför jag är uppe för jag är väldigt trött. Men jag ska väl försöka få i mig lite frukost och sedan duscha i alla fall.



// Zzzzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0