Det luktar skolprojekt och tentaplugg

Nu skall jag och Kriss äta sill, ägg, potatis, gräddfil och köttbullar.. Jag vet att det inte var alls längesedan vi åt det. Men det är ju såå gott.

Har precis byggt en massa små hus med broar och ramper som kaninerna ska kunna leka i/med.. De är inte så jätte rädda längre heller. De hoppas ut och in fritt ur buren nu utan att bry sig om att vi är i samma rum. De är jätte söta när de gör sina små hopp och sprätter med benen. Man märker verkligen att de är kaninungar fortfarande.. busiga och spralliga.

Ikväll skall jag i stort sett bara plugga.. Läsa studielitteratur. Vi har enormt mycket att göra i skolan nu. Projekt x2 och tentapluggx2, plus en massa extrauppgifter på det. Men det skall nog gå vägen. Varje dag är i alla fall uppbokad med något. Så jag kommer ha fullt upp.

// Sprall och bus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0