Det luktar rent..

..och lite hö. har städat lägenheten grundligt idag. Det behövdes! Kaninburen fick sig också en uppfräschning. Så nu luktar det nytt hö från buren blandat med såpa från golvtorkningen i hela lägenheten. Ganska konstig blandning av dofter måste jag säga. Rent har det i alla fall blivit.

Ikväll händer det nog inte så mycket. Jag och Kriss ska laga lax, potatis och någon god sås till det. Och i alla fall jag är sugen på gurkstavar, chips och dipp till kvällen sen. Hoppas jag kan övertala min pojkvän.

Om ni vill se mina söta små kaniner hoppa runt på köksgolvet så finns tre videos på youtube (väldigt dålig kvalitet då jag filmat med mobilen. just so you know):

Alfons och Molga 1
Alfons och Molga 2
Alfons och Molga 3

// Pusselli puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0