Det luktar flitens lampa...

...nästan i alla fall.. Jag har åtminstonde börjat läsa lite i studielitteraturen. har väl kommit lite mer än en tredjedel trots allt. Bestämde mig ganska snabbt för att boken nog kan vara bra att behålla. Så jag använder markeringspennan flitigt. Det är kul att markera.

Nu skall jag bege mig till mataffären.. ikväll skall det lagas kyckling-tortillas på Pilgatan nämligen och det är vissa ingredienser som måste kompliteras.

Imorgon är det Nillas inflyttningsfest och sedan kåren som gäller. Skall bli nice. Hon har valt att ha afterski-tema på festen så det får bli till att leta fram vintermössan och skidglasögonen i förtid. Tur att jag passar i mössa?

// I love Scrubs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0