Det luktar tjejkväll

Ucha idag har jag varit i skolan från 08.00 till 16.00.. Jobbigt jobbigt! Jag är verkligen helt slut i huvudet nu. Dagen började inte bra heller. Allt vårt filmade material som vi laggt in på datorn och gjort till klipp och rensat bort allt onödigt, var raderat. Så dagen har bestått i att göra om.. En hel veckas arbete var alltså borta. Som tur är fick vi reda på att deadline för filmen har blivit framflyttat så allt skall nog lösa sig i slutändan trots allt.

Om en timma skall jag gå över till Laholm. Vi och Nilla skall ha lite tjejkväll. Laholm bjuder på flygande Jakob och sedan kanske vi ser en film eller bara sitter och tjötar. Skall bli trevligt!


Mina söta, fina, snälla, goa vänner Laholm och Nilla...

Annars i helgen är det bara plugg som gäller. Tentorna närmar sig med stormsteg och jag känner mig inte alls förberedd. Läsa, läsa, läsa, skriva, skriva skriva, plugga in, plugga in, plugga in...

// Hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0