Det luktar pringles

Kriss är i köket och kokar korv och gör potatismos.. Skall bli gott för jag är hungrig. Efteråt skall jag äta choklad och pringles-chips.. Är egentligen mest sugen på att hoppa över korven och gå direkt på chipsen, men mitt sunda försnuft säger mig att jag behöver maten också.

Medans Kriss lagar mat låtsas jag plugga.. Men egenlitgen kollar jag på serier. Gossip Girl, 90210, Greys Anatomy, Americas Next Top Model och sådant. Men sscchyy säg inget till Kriss..


Okej, jag leker lite med Photoshop också...

// Xoxo

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

hehe, va busig du é :)

2009-10-07 @ 19:03:00
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad då? man VILL ha sin mamma med sig - eller?

2009-10-08 @ 23:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0