Det luktar mystiska omständigheter

Kvällen igår var kul.. Vi var några stycken hemma hos mig och förfestade. Vi åt nachos, snackade, drack, spelade buzz och hade almänt trevligt. På kåren var det knökat med folk så vi drog några stycken till Bongo efter ett tag. Kom hem ganska tidigt och då var jag jätte sugen på att äta upp alla nacho- och vitlöksbrödsrester. Men allt var slut... Kriss lovar att han inte ätit upp det och det var gansak mycket kvar när vi gick. Så vi har antagligen ett hungrigt spöke i lägenheten. Vin gillar han också, spöket. I alla fall det jag gjorde själv i sommras...

// Buuuuuhhhh

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Näää jag åt upp brödet, men och jag hade ätit upp dina nashos också om det funnits något kvar när jag kom hem...

2009-10-22 @ 18:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0