Det luktar kassa skämt, eller var det ens skämt?!

Har precis stängt av tv:n... Roast på Berns var urkasst. Brukar alltid kolla på det programmet då jag tycker det har varit roligt, med bra skämt och komiker med glimten i ögat. Idag var det låga skämt.. eller var det ens skämt? Nej jag och Kriss bytte kanal i protest efter 20 minuter.. Jag tycker INTE man går på folks utseenden på det sättet som komikerna gjorde med Bert Karlsson ikväll. Ett dålig skämt om hur man ser ut kan man väl säkert tåla då och då om det är med finess i. Men att stå och prata om hur ful en person är minut efter minut är bara dåligt. Jag tycker INTE det var roligt! Ucha...

Har surfat runt på forever21.com istället och hittat en massa skor som jag skulle vilja beställa... Fast det finns mycket man vill här i livet.


Skor skor skor skor skor...

// God natt

Kommentarer
Postat av: emmaby

wow, jag har nästan köpt skor som är identiska med de svarta "håliga" under de bruna stövlarna på urban. sweet! & gratulera malin från mig, will you? pusslove

2009-10-06 @ 18:25:26
Postat av: Martha

Där ser man.. Ska hälsa till Malin och gratta och du får hålla tummarna att hon kommer med :)

2009-10-06 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0