Tradera igen

Jaha då säljer jag lite grejer på tradera igen... Den här gången är det smyckena som har blivit rensade. Får väl se ifall jag lyckas sälja några halsband.. Min plånbok skulle bli glad då i alla fall.
Ta er en titt på tradera, kanske finns det något du vill ha!? Ska snart rensa garderoben igen med.. gick ju ganska bra förra gången jag sålde plagg så det är ju värt ett förtsök.


Ett av de halsbanden jag säljer på tradera...

Nu är lille Alfons hos veterinären.. skall hämta honom vid 15.00.. Hoppas allt har gått bra. Hoppas också han är lite seg och groggy så man kan gosa lite med honom.. Nej men jag ska låta honom vila. Ska bara klappa lite!

// Oxxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0