Smällar man får ta

Det finns inte jätte mycket positivt med att ha kaniner just nu... Som ni redan läst så kastrerades Alfons igår och det var inte billigt vill jag lova... 1080kr närmare bestämt.
Sen nu nyss när jag sitter i lugnan ro vid datorn dyker texten "datorn får nu stöm från reservbatteriet" upp på skärmen. Konstigt tycker jag, eftersom laddaren sitter i både i datorn och i stömuttaget på väggen. Jag hittar då ett stort jack i sladden.. den är i stort sett helt av. Jag förbannar mig över kaninerna då jag inte har råd att köpa en ny mac-laddare.. och jag behöver min dator nu, inte sen...
Då tar jag och klipper av sladden helt och börjar skarva ihop delarna dem på nytt. Upptäcker att jag inte har någon silvertejp. Men hittar gammal silvertejp på en av flyttkatongerna som fortfarande har klister kvar.. När jag kollar på mitt verk tänker jag inom mig att det inte finns en chans i världen att detta skulle funka... Men som ni antagligen redan har listat ut, så funkade det... Jag är allt min egna lilla elektriker ibland. Ska lyckas skarva ihop wii-sensor-sladden sen med.. för den har också bitits av. Tur att kaninerna är söta i alla fall, som Laholm sa!


Ja vackert är det inte...

// Nu plugg

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

haha va duktigt o finurlig du är ! :)

2009-11-20 @ 12:28:04
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Anonym

svart EL tejp ÄR bättre.... köp!

2009-11-20 @ 13:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0