Så kan det gå

Vet faktiskt inte om jag orkar berätta allt vi gjorde i London.. Ger nog upp den planen. Vi hade det i alla fall jätte bra och det blev en hel del shopping. Blider från vår vistelse kommer i sinom tid. Vi använde Moas kamrea nämligen och hon är ju fortfarande kvar i London.. Så den som väntar på något gott... Kolla in Moas hemsida ifall ni vill läsa mer om vad vi gjorde eller se några av bilderna

Igår jobbade jag på kåren. Det var teknologmiddag, så jag och Helle asisterade en kock som var inhyrd. Maten var supergod och allt gick smidigt. När jag kommer hem vid 21.00 har Kriss förfest.. Jag som hade tänkt att myskväll med bara oss två fick helt enkelt ställa om planerna. Så jag drog till Italy där Nilla och gänget höll till. Så det blev utgång trots allt... Trevligt, trevligt!

Det är åter igen mycket att göra i skolan.. inom en snar framtid skall följande vara klart: Jeansprojekt (designa ett jeansmärke, komma på en affärsidé, göra en "hemsida", en annons, en broschyr, en grafisk manual och lite andra småsaker), barcelonaprojekt (enskilt ska man göra en broschyr, en flashhemsida och en annons om Galdi?s byggnader), 3D-labbar, Marknadskommunikation och säljtekniks-projekt (nya uppgifter hela tiden löpande) och tentor x3 (i Grafisk Design 2, Marknadskomunikation och säljteknik och 3D-grafik). Dessutom skall det skrivas rapporter i alla projekt... pusst!

// Attrition in my brain


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej då, minen är snygg?! :D

2009-11-12 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0