Det luktar äventyr

Jag vill iväg.... NU, nu, nu, nu!!! Alla kvällar nu som lilla Julia har varit här så har jag läst Narnia för henne.. Det spännande äventyret som de får vara med om på skeppet gryningen får mig att vilja iväg här ifrån. Iväg från Jönköping, Sverige och allt det vardagliga. Sen så kollade vi på en film om Ostindienfararen nu ikväll också.. Det var kul att se hur de arbetade ombord och allt det fick vara med om måste ha varit helt ofatbart häftigt. När de väl anlände i Kina och fick det enormt pampiga mottagandet blev min längtan till Kina stor. Jag vill åka NU, nu, nu...


Fina bilder Julia målat åt kaninerna va?

// Till Kina och tillbaka igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0