Attrition och fotboll

Idag är jag jätte trött.. somnade nästan på föreläsningen. Hade nog inte gjort så mycket dock, för man missar liksom inget på de föreläsningarna...
Var uppe och i skolan vid åtta imorse.. vi har jobbat med jeansprojektet hela dagen. Det blir as nice... Det brinner lite i knutarna dock för i nästa vecka skall allt vara klart, så även rapporten. Mendet finns väl inget som inte vår grupp grejjar.


Gimme gimme...

Tro det eller ej, men ikväll blir det ingen kåren för min del. För imorgon skall lilla Alfons till veterinären och kastreras.. Moahahahaha! Nej, men det är verkligen på tiden ifall det inte skall bli en kaninfarm här. Låt oss säga att han helt enkelt har fram tills imorgon bitti på sig ifall han vill bli far. Hade varit mysigt med små kaninungar dock. Istället för kåren så kommer Linda och Daniel hit ikväll. Vi ska äta något gott och se på fotboll. Vad det är för match som visas har jag inte den blekaste aning om... Intresserar mig inte heller. Mysigt med lite sällskap skall det bli dock.

// Customized jeans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0