Ändrade planer?

Idag är jag riktigt deppig... Igårkväll fick Kriss för sig att han ska börja studera i Stockholm efter jul ifall han kommer in på den utbildning han sökt. Själv har jag aldrig fattat att han verkligen ville komma in på de programmen.. Trodde han bara sökte för att söka. Så ja, jag är lite ledsen. Dels för att jag inte vill bo utan Kriss. Jag vill inte ha ett långdistansförhållande.. Sånt är bara jobbigt. Kommer känna mig såååå ensam. Självklart har jag goa vänner att umgås med här i Jönköping. Men att gå från att ha bott ihop och delat precis allt så länge.. till att bo så långt bort från varandra och dela i princip inget är en stor förändring. Jag hoppas att han inte kommer in... Jag vet att det är elakt tänkt.. Men så känns det. Jag hatar att flytta.. vilket jag måste göra ifall han flyttar. Jag har inte råd med en två (i alla fall inte denna tvåan) själv. Jag vill inte bo själv... Jag är inte en person som bor själv.. så är det bara. Självklart vill jag att han ska börja studera på det han vill... Men att jag får reda på detta nu så tätt inpå känns jätte jobbigt och stressigt. Hade jag vetat hela tiden att detta var på tavlan så hade jag kunnat vänja mig vid tanken åtminstonde. Vid det här laget borde jag redan ha sökt ny lägenhet, åtminstonde kollat hur hyresmarknaden ser ut juts nu. Kan tänka mig att det är jätte svårt att få en etta.. Nej jag är väldigt ledsen, arg och stressad just nu. Går väl över när jag fått smälta allt och fått lite mer koll på läget.. Men just nu är det pyton.



// Klump

Kommentarer
Postat av: Nettan

usch det där lät inte alls kul :( men allt löser sig!! Va fina bilder du har gjort på bloggen,du är verkligen duktig tycker jag :) puss

2009-11-24 @ 19:33:40
Postat av: Remenaldo

oj, detta visste inte ens jag om! Men d e kanske dax för dig att flytta upp till sthlm snart ändå ;D

2009-11-26 @ 07:50:35
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0