Likt?

Skulle ha jobbat ikväll/natt.. Men Ztyle fick för sig att stänga istället så det blev inget jobb. Hängde lite med Kriss och hans kompisar som tentafestade istället. Men orkade inte följa med dem ut... Så nu sitter jag här och underhåller mig själv med att kolla allt som finns att kolla på internet. Så här skulle vårat barn kanske kunna se ut om vi hade ett, jag och Kriss...



Vad tror ni? Är det likt oss?

Imorgon blir det till att ta en kik på vårmarknaden här i stan... Kanske blir lite solande också. På kvällen är det i alla fall jobb som gäller.

// God natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej sötnos, det var längesen. Träffade Anna på en fest förra helgen och vi sa att när du är i borran igen så kan vi kanske festa till det lite ihop, vi och nina och nåt gött gäng :) det är ju kul om vi fortsätter hålla kontakten lite hehe.. Massa kramar!

2009-05-30 @ 11:19:22
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: Emmy

söta barn :) men tjejen hade väldigt hög panna?! haha..! skönt att vara ledig igår, men snopet när man ställt sig in på att jobba..! nu ska jag åka ut till fristad och njuta av solen! kul att hälsa på dig :)



puss å kram

2009-05-30 @ 12:14:13
Postat av: Anonym

tjejjen är en liten smula lik Julia? hög panna, liten liten mun.... en Julia med martha inslag kanske? men dom duger som barnbarn - bägge två, sätt igång!

2009-06-02 @ 08:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0