Lättnad

Yes... labben är klar.. helt och hållet. Tur det eftersom jag inte kan gå på nästa (som är den sista). Men jag har fortfarande inte fattat. Hm...

Precis hemkommen från en sväng på stan med Kriss. Nu är han och tränar, medans jag sitter här och drömmer om ett par skor jag såg på DinSko. Ska jobba ihop till dem idag. Så kanske, kanske köper jag dem om några dagar. Ikväll är det alltså jobb som gäller. På Karlssons blir det denna gången. Det var studentkväll där igår så är nog inte så mycket folk ute just ikväll. Kan i för sig vara ganska skönt.

Imorgon är det fadderutbildning vid 09.00 (segt när man slutat jobbet 02.30). Då blir det lite första hjälpen och annat skoj. Imorgon kväll är det faddersittning. Det skall bli nice.

Ikväll firar vi min lillasyster Malin som fyller 18 år. Kan inte fatta att hon blivit så stor. Galet. Hon har lite fest hemma på Söderkulla nu. Hade gärna varit med och partat.


Mali Bali...

// Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0