Färg och fotboll

Här sitter jag med färg/blekning i håret.. Känner mig jätte ful faktiskt. Men så är det. Efter fulhet kommer finhet...!? Eller något sådant.



Imorgon är det den andra och sista tentan för terminen. Bild- och fototeknink. Den skall nog vägen trots allt. Mest av allt längtar jag efter att den skall vara avklarad. För då är det tentafirande som jag sagt tidigare. Lunch på piren, bowling, grill (ifall vädret tillåter) och sedan någon slags utgång. Kommer bli super duper bra.

Jag vill spela The sims nu... Men Kriss har bokat tv:n i 2 timmar framåt. Fotboll.... Pust och stön. Jag gillar inte fotboll. I alla fall inte när det är två lag som jag varken kan något om eller hejjar på över huvud taget. Ucha så tråkigt! Men jag kan ju inte få se mina serier varje kväll. Det är ju trots allt hans tv.

// Råkade bleka en bit av min arm :S

Kommentarer
Postat av: gaha

du har den fel håll.....

2009-06-06 @ 18:24:32
Postat av: Martha

Jag vet.. upptäckte det försent.. Men det blev bra ändå... :)

2009-06-06 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0