AG nalkas

Sitter i mitt kök och väntar på att det skall blir dags och dra till samlingsplatsen för AG. Allt är packat och jag är fixad. Nu skall jag bara ta ut pengar och köpa någon risi frutti eller annat liknande på ica, att ha på bussen.

Såg just på smhi att det kommer bli 17 grader och stårlande sol på Gotland... fast på måndag. Så det var ju typiskt. Men enligt väderprognosen skall det vara uppehåll hela helgen i alla fall. Och det tackar vi för.



Glöm inte rösta när jag är borta... Sitter ni vid en ny dator så tveka inte att klicka er in på tävlingen och ge mina bidrag bra betyg. Länken hittar ni i inlägget nedan. Förlåt om jag tjatar om den här tävlingen... Men det är lika bra att ni vänjer er, för jag kommer påminna er om den mer eller mindre ända tils den är avslutad.

// Sing Hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0