Hos frisören blir man fin...

...mycket finare än hos någon annan. Man blir blåst av en maskin, i från nacken ända fram i pannan. Med en lugn och säker min styr han kammen och seckatören. Ingenstans blir man så fin, som hos frisören.

Idag har jag varit riktigt duktig..
Tog visserligen sovmorgon en timma mer än vad jag borde. Men klockan 09.00 var jag i skolan och gick inte där ifrån för ens 18.30. Med undantag för lunch och fika då förstås. Idag har vi gjort klart vårt projekt (förbättra en hemsida). Vill ni se hur originalhemsidan ser ut så kolla www.hotellviken.se, vist är den ful? Hur vi har gjort om den kan jag inte visa er ännu.

Imorgon ska jag till frisören (precis som rubriken avslöjar). Kort på min nya frisyr ska jag försöka lägga upp imorgon. Ifall jag bli nöjd vill säga.



Det är så kallad utlandsfest i Jönköping denna helgen. En massa studenter från hela Sverige kommer och skall festa hos oss på våran kår. Även jag skall ut imorgon och se ifall det är något röj. Det är After ski-sittning, så det blir till att ta på skidglasögonen. Skojsigt.

// Vill ha en frukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0