Borås (tapeter)

Sitter i Amandas säng på Söderkulla i Borås. Har nyss vaknat. Har varit en lugn helg. Anledningen till att jag åkte hem till Borran den här helgen var för att jag är med i en akvarellkurs som hålls en lördag i månaden ungefär. Och just denna lördag var det dags igen.


Det är INTE jag som gjort dessa målningar. Jag är låååångt ifrån så duktig vill jag lova...

Så denna helgen har helt enkelt bestått av målande, goda middagar, melodifestivalen, familjen, lite shopping (tur att man har presentkort att ta till när pengarna inte bör gå till kläder), trång säng, tapettankar, mario kart (mitt Wii får vara kvar ytterligare ett tag i Borås) och god med min lilla goa hårboll Elsa. Mys, mys, mys...

// The wrestler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0