Jag röstar grönt!

Jobbet igår gick bara bra.. Många komplimanger och goda alkoholfria drinkar.. Pricken över i var när Laholm och Malinx2 kom och besökte mig.. Ett lyckat och roligt arbetspass helt enkelt.

Idag händer inte mycket. Jag skall strax gå och rösta.. Jag kommer rösta grönt, dvs miljöpartiet.. Tycker det är viktigt att miljötänket kommer in i EU (skulle kunna dra upp en miljon anledningar till att ni också borde göra det.. men det får bli ett helt eget inlägg längre fram i tiden). Sedan skall jag sopsortera och panta burkar. Vill inte ha något skräp kvar i lägenheten som ligger och möglar när jag är i Borås hela sommaren. Sedan vid 18.00 kommer mor min och hämtar kirss, mig och min enormt skrymande packning.


Gör din röst hörd... Visa din åsikt... Säg vad du tycker... Gå och rösta... Fotograf: Ryan Yoon

// Surare än surast skall det vara

Kommentarer
Postat av: Big Head

en milion anledningar????



jag vill höra varendaen!

skriv ner dem!



B H

2009-06-07 @ 13:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0