Min enda "lediga" vecka är nu slut

Dåligt med uppdateringen jag vet... Men jag har mina anledningar.. Dels en underbart, härlig, mysig, händelserik, stressig och fartfylld vecka på Vrångö (konfaläger). Och dels en underbar, härlig, mysig, händelserik, stressig? och fartfylld midsommarafton i Kråksjö som ligger utanför Skru?, som ligger utanför Lessebo, som ligger utanför Växjö. Och dels en underbar, härlig, mysig, händelserik, stressig och fartfylld konfirmationshögtid idag i kyrkan. Nu är det klart, avklarat, slut, färdigt, finito... Imorgon börjar jag jobba på Ericsson igen efter nästan ett års uppehåll. Skall bli både skoj och lite trist. Trist för att jag hellre vill ha semester/lov nu när värmen skall komma tillbaka. Skoj för att det skall bli kul att träffa alla gamla arbetskamrater. Men nu behöver jag nog sova.. jag har inte fått sova ut på ett bra tag nu. Nätterna har varit korta och dagarna fullspeckade... Så nu behöver jag sömn. Imorgon jobbar jag natt..



// God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0