Ingridienser

Idag slutade jag redan vid 13.00 från jobbet... Rätt skönt faktiskt.

Igår var det som sagt var lite röj på stan.. En av de roligast/trevligaste/sommrigaste kvällarna på länge. Jag hade riktigt kul trots att hade i bakhuvudet att jag skulle upp tidigt idag och gå till jobbet.


Bild från i torsdags.. Då var det också en lyckad utekväll...

Efter jobbet idag åkte jag och syskonen och badade. Skönt, men jag var egentligen för trött för att ligga och steka i solen. Glassen som jag köpte på stranden var jätte mjuk också.. Ucha! När vi kom hem drog jag och Matilda till ICA och köpte grillingridienser. Så nu ikväll har vi ätit grillad lax och fläskfiléet med canarisk potatis, god mozarella- och tomatsallad och grilloumi och champinjoner på spett. Mumsigt som bara den. Nu är jag dock dödstrött. Känner att jag kommer somna som en stock. Skönt att vara ledig två dagar nu med. Sovmorgon.

Imorgon skall jag köpa ingridienser till vin. Tänkte göra en sats vitt vin. Hoppas det blir gott. "Southill-street" ska det heta.

// Zzzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0