Hattfnatt

Har köpt en hatt. Tycker det kan vara väldigt snyggt på vissa ibland... Själv är jag inte så van än. Vet inte riktigt ifall det är min stil. Men jag vill att det ska vara min stil. Hade på mig den när jag vara ute senast. Och man fick verkligen inte ha den ifred. En kille skulle ha den som tjejmagnet sa han och lånade den halva kvällen. Andra ville prova, vissa bara tog den och satt den på sig själva.. Så populär var den i alla fall.. vad säger ni? Passar jag i hatt? Nu har jag visserligen uppsatt hår på bilderna. Men vad tror ni?



// Nu drar jag och grillar kycklingspätt

Kommentarer
Postat av: Jonas

jag tycker du va rätt cool i den där hatten ! :)

2009-06-01 @ 23:08:51
Postat av: Anonym

S P E T T !!!!! ja du är söt i hatt!!!

2009-06-02 @ 08:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0