Halvblodsprins och Halvareapris

Harry Potter and the halfblood-prince var bra.. bäst av alla filmerna om Potter hittills enligt mig.

Idag har jag varit i Göteborg och strosat runt i affärer med Emilia och Anna. Fyndat en massa måste jag säga. Linnen för 25kr styck på Monki. En top för 98kr istället för 245kr från Carlings. En tjocktröja/poncho för 98kr istället för 399kr från BikBok. Köpte en väska med.. orginalpris på den, men det var den värd. Känns skönt att ha köpt ite nytt till garderoben inför skolstarten. Är ju trots allt bara två veckor kvar innan jag drar tillbaka till Jönköping.

I helgen blir det 11,5 timmars jobb fre-sön igen... Men efter det är jag lite ledig i alla fall. Räknar dagarna!

// Monkism

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0