Startfasen

Jag och Amanda är i idé-fasen till att starta ett företag ihop. Vi vet inte alls vad det skall heta, hur vi skall gå till väga och om det kommer att funka. Men vi vet att vi vill. Vi ska som jag nämnt för ett par inlägg sedan, trycka upp t-shirts och linne med egna motiv. Vi kommer antagligen att sälja på olika event, på våra olika skolor, vi en hemsida (förhoppningsvis) osv. Allt är bara i startfasen som sagt var, så inget är klappt och klart för fem öre. Men viljan ovh energin finns där så det kan väl inte gå annat än bra? Vi måste hitta en t-shirt-leverantör, ett billigt tryckeri, en duktig hemsidemakare och lite annat. men till att börja med så är det väl bara att börja designa motvi, mönster och tryck för mig och Amanda då. Önska oss lycka till!

// Spännande!

Kommentarer
Postat av: e. by.

kul! hoppas det går väl. :)

jag köper något med nöje! (om det är snyggt, vill säga...)

är det imorgon som gäller? förfest and so on?

2009-07-15 @ 08:14:54
Postat av: Jonas

coolt! D låter spännande o kul idé :)

2009-07-20 @ 15:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0