Min första dricks

Har precis skjutsat ut småsystrarna mina till Roddklubben.. de ska städa efter sin sittning som de hade igår. De ska även ha årsmöte med föreningen (de är inte med i roddklubben). Själv ska jag nog käka en sen frukost. Ska sitta ute. Det är rätt varmt ändå, trots att det är lite halvmörka moln på himlen.

De senaste två dagarna har jag varit ute på fotö med Kriss och hans lillasyster Julia. Vi har badat, fångat krabbor, solat, lekt, ätit pizza och glass, tagit en massa fina kort med Julias kamera och mest bara haft det skönt. Njutit av sommaren i skärgården helt enkelt.

Igårkväll tittade jag förbi en snabbis hemma hos Linda och Daniel.. de hade lite förfest. Kunde tyvärr inte delta då jag skulle iväg och jobba. Igår var det blackjack-bordet på Tonic som skulle skötas utav mig. Det var mycke spel och varmt som satan. Jag smälte bort. Ingen luftkonditionering på den klubben inte. Tyvärr gick det väl inte så jätte bra för mig som dealer heller. Jag förlorade rätt mycket. Men jag fick min första dricks.. En bra dricks dess utom. Gött mos!



Nu idag skall jag mest ta det lugnt. Kanske orkar jag åka till Jönköping för att vattna. De stackars växterna är väl visserligen redan döda vid det här laget. Men räddas vad som räddas kan... Men innan jag får för mig att sätta mig i en bil utan air condition och åka en timmes bilfärd, så skall jag som sagt var äta frukost.

// Sommar och sol och vi har kort tajt kjol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0