Håller mina tummar

Ni kommer väl på torsdag? Då blir det grill, förfest och utgång. Hanna och Laholm från min klass i Jönköping kommer och hälsar på. Skall bli mycket kul. Tyvärr tror jag det skall regna i Borås på torsdag. Jag som vill visa Borås från dess bästa sida. inte skall det väl regna då... Håller tummarna för uppehåll.



Var meningen att jag skulle gå på Harry Potter imorgon (onsdag), men det fanns för få platser kvar. Trist. Men jag får väl hitta på något annat skoj. Förslag någon?

// Sugen på coca cola

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Jag tycker det är kul att du tar upp Borås och regn i samma mening. Det behöver du inte, det är underförstått att det ska regna :D

2009-07-22 @ 10:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0