Dags att vända på dygnet

Idag har jag skjutsat Moa, Malin och Louise ut till Hönö. Fick sällskap av Kriss, så att jag slapp åka hem själv.. Vi passade även på att luncha på Nimbus när vi ändå var ute på öarna. Jag åt räkfylld torsk (de han byta från spätta till torsk under tiden vi stod i kön.. typsikt. Men det var gott ändå..). Mumsigt. Nu på eftermiddagen har jag bara sovigt, eftersom jag ska jobba inatt. Börjar inte för ens vid 23.10 så det är ett tag kvar, men kunde inte sova mer.



Morgondagen kommer nog inte blis å värst mycket att skriva om. Kommer sova hela förmiddagen, umgås med Kriss på eftermiddagen.. Kanske tar man en tur ner till stan då det är torsdagkväll. Vi får se, vi får se.. På fredag bär det i alla fall av ut mot Hönö igen. Men då stannar vi tills på söndagen. Hoppas vädret blir bättre tills dess...

// Trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0