Visual Studio

Sitter i skolan och ska försöka mig på att göra en webbsida... Jag fattar INGENTING. Läraren har inte vett nog att dyka upp heller, så att man kan fråga. Men jag skall nog se till att lösa detta problem jag står inför ändå.

Jag börjar nog läsa Kinesiska trots att jag bara kom på 9:e reserv eller vad det var. De har nämligen satt in en extra grupp, så idag vid 16.30 skall jag på upprop. Spännande :)

Imorgon far jag till Borås. Då skall det firas ordentligt. Först skall matz firas och sedan jag. Matilda skall få lite försenade födelsedagspaket också. Kommer nog bli en angenämn helg. Nästkommande helg är det cocktailparty i villan. Ni kommer väl?

// Jag har ny mobil, men inte nytt nummer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0