Overallen är på

Sitter hos Laholm och utnyttjar hennes internet lite... Vi skall strax dra oss in till en förfest i stan med bla Sine (hon var med i Åre). Sedan blir det kåren som vanligt på onsdagar.

På Söndag är det den 1:a Februari och alla som flitigt läst min blogg vet vad som händer då, eller hur!? Jo jag och Kriss får vår lägenhet inne i stan. Längtar! MEn själva inflyttningen blir nog kanske inte för ens helgen efter ändå. Vi ska antagligen måla lite och sådant först nämligen. Men snart är den vår.

Efter tolv fyller jag 23... woho!

// Idag har jag tränat och ätit McDonalds... Plus, minus, noll...


Kommentarer
Postat av: MAMMA

GRATTIS min stora höna! 23 år! kl 11.10 föddes du - på förmiddagen!

23 år....

du hade ganska mycket rödlätt hår och en rejäl grop i hakan...

var nätt och lagom stor och SÅ SÖT !

precis som nu ... nätt och lagom stor och så SÖT !

pussar

2009-01-29 @ 11:40:48
Postat av: Johanna

GRATTIS på födelsedagen :)

2009-01-29 @ 14:48:15
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: Jonas

Grattis på födelsedagen, tyvärr i efterskott :$

2009-01-30 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0