Julia

Om 30 min skall jag, Kriss och Julia in till Råsunda för att gå på bio. "Lilla spöket Laban - världens snällaste spöke", är den film vi skall se. Den är bara 40min lång, men det kanske är lagom när man bara är 5 år som Julia är!?!
Senare efter bion och efter vi ätit lite lunch så skall vi alla tre åka till Spångas isbana och åka skridskor. Det ser jag fram emot, var så otroligt längesedan jag stog på ett par skridskor. Hoppas jag kommer ihåg hur man gör.



Imorgon har jag en idé om att vi alla tre skall gå på Aquaria som ligger på Djurgården. Får se ifall Ingvor och Mårten släpper iväg oss på fler strapatser (fast varför skulle de inte göra det?) och ifall Kriss tycker det är en bra idé. Julia skulle nog uppskatta det i alla fall. Men bäst att inte säga något till henne än innan allt är bestämt.

// Buuuuuuuuu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0