Elsa snarkar

Sitter i Malins säng med en trött Elsa bredvid mig. Om 2 1/2 timma åker jag och Kriss tillbaka till Jönköping. Igår firades som jag nämnt tidigare min födelsedag. Som traditionen säger i vår familj så får födelsedagsbarnet alltid välja mat på bemärkelsedagen.
Förrätt: Svampröra i smördeg. Huvudrätt: Soltorkadetomater och olivfyllda kycklingfileér med potatischips (sånna de har på Jensens) och Jensens favoritsås. Efterrätt: Chokladpuck med mangosorbet och exotiska frukter.
Allt var mycket gott och pressenter fick jag. Eftersom jag snart skall flytta igen så fick jag pressentkort på Hemtex till bla gardiner och liknande till nya lägenheten. Jätte bra. Utav Kriss fick jag en digital fotoram och det blev jag också självklart jätte glad för.

// Mario Galaxy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0