T-shirt

Har varit i skolan hela dagen och arbetat med "Fisken Einar". Jag har faktiskt kommit en bit på vägen nu. Han kan simma, man kan styra honom med piltangenterna, han kan samla pärlor och en haj simmar fram och tillbaka som ett hot. En bra bit på väg alltså. Men än är det långt kvar tills spelet är helt klart. Har en månad till på mig att färdigställa det, så det skall nog inte bli några svårigheter att hinna klart i tid.

Hittade några snygga t-shirtar på internet. Tror jag ska beställa dem. De kostar allt från 80-130kr /st.. Inte alls farligt med andra ord. Det enda kruxet är att jag inte får beställningssidan på internet att lägga in min adress, så får väl se om jag lyckas eller ej.



Imorgon blir det förfest här hemma hos mig och Kriss. Jag och mina vänner ska capsa och käka tacos. Kriss och hans vänner ska kolla på fotboll. Kriss ska självklart också äta tacos, men de andra kommer nog efter vi ätit. Sedan blir det kåren som vanligt på onsdagar.

// Semlor idag

Kommentarer
Postat av: Johanna

wow snygga! Varty har du hittat dom?specielltden första?Puss

2009-02-26 @ 09:20:40
URL: http://jiiandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0