Rastlös

Jag har sådan enorm rastlöshet att jag knappt vet vart jag ska ta vägen... Kriss är sjuk och kollar på fotboll. Jag har pluggat för att åtminstonde ha något att göra, men nu orkar jag inte det längre. Egentligen är jag partysugen, sugen på att träffa folk, sitta och tjöta, lyssna på bra musik, dansa, festa, skratta och ha roligt. Förfesten som skulle vart här ikväll blir inte av pga att Kriss som sagt var fortfarande är sjuk. Och eftersom det var hans vänner som skulle komma hit så är det ju inte dirket som om jag kan dra dit festen skall hållas nu istället.Typiskt! Funderade tom ett tag på att åka till Borås bara för att ha något att göra. Jag menar en sjuk kille som glor på fotboll, det säger väl allt... Okontaktbar i stort sett.


En av de faror man kommer att vara tvungen att undvika i mitt spel (fisken Einar)....

// Jag får panik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0