God natt små kamrater...

...och tack för idag. Nu somnar vi alla så sött...

Har lagt mig i sängen för att sova nu. Slöat framför tv:n hela kvällen. Lagade visserligen kvällsmat och surfade lite också, men mestadels har det varit tv. Fattar egentligen inte varför, för tv:n har inte visat något direkt underhållande. Sveriges värsta bilförare, lyxfällan varvat med Dukes of Hazzard och vägen hem var väl inte vad man kan kalla en lyckad tvkväll precis.

Idag när jag och Laholm tränade var det en klass 8:or med på passet. De syntes tydligt att de var dittvingade av någon idrottslärare eller liknande. De kunde liksom inte riktigt med att bara göra rörelserna som instruktören visade, utan var tvugna att peka, skratta, förlöjliga varenda steg. Lite smått irriterande. Men det var galet skoj att se på när mestadels killarna verkligen försökte sig på en stegkombination, motoriken var väl inte den bästa om man säger så.
Vad drar jag för slutsats av det här då? Jo, att ska man träna så ska man göra det för att man vill det...

Imorgon blir det plugg, plugg, plugg... Min planering av det spel jag skall göra skall nämligen vara inlämnat imorgon. Hoppas ni ser fram emot att spela spelet "Fisken Einar" sedan när det är klart!?!



// ...Guds änglar de vakar vid bädden så fint. För detta har Gud dem befalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0