Faktura

Sitter i skolan och betalar räkningar. Många och dyra denna månaden tyvärr. Tur att vi är två som delar på det i alla fall.



Har varit vaken sen 07.00 imorse (trots sovmorgon) eftersom tapetserarna kom vid 07.15 (som jag skrev i förra inlägget) och började med sovrummet. Tog en kik innan jag gick och de hade rivit ner i stort sett all gammal tapet. Så de var en bra bit på väg. Tyvärr hinner jag inte se hur det slutgiltliga resultatet blir innan jag sticker i Borås. Men jag litar på att det blir bra.

// Filmquiz ikväll

Kommentarer
Postat av: moa

JAG SAKNAR DIG!

2009-02-27 @ 16:42:51
Postat av: Anonym

Jag saknar dej med! Vill komma och hälsa på snart igen!När vill du ha mig?:)

2009-02-28 @ 18:40:06
URL: http://jiiandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0